Gjennom sine 10 år i Norge, har Lundin Norway vært på en reise. Fra å være ett av de mest suksessrike leteselskapene i bransjen, er de nå også et fullverdig operatørselskap på norsk sokkel.

Reisen har inkludert innflytting i et nytt hovedkontor, der hele virksomheten har fått plass under ett tak.

I forbindelse med 10 års jubileet, fikk selskapets visuelle identitet fornyet energi. Den visuelle identiteten reflekterer selskapets virksomhet både over og under havoverflaten. Logoen er inspirert av seismiske og topografiske kart som representerer de letemodellene og geologiske formasjonene selskapet opererer i. 

Selskapets historie er tydelig tilstede i de nye lokalene på Lysaker. I møtesenteret kan gjester dykke gjennom havoverflaten til de ulike feltene, da de ulike møteromsveggene er foliert med bilder av hav i ulike stemninger. De interne møterommene har fått folie i grafiske grid, basert på selskapets visuelle profil.

En bunnsolid løsning!